Wednesday, June 18, 2014

WHAT SHOULD YOU WEAR TODAY

Mam dla Was kilka propozycji dotyczących letniego ubioru na nadchodzące ciepłe dni. Kolaże mogą Was zainspirować do stworzenia własnego zestawu. Dominują ciepłe barwy, pojawiają się obowiązkowo okulary, wygodne obuwie i eleganckie dodatki. Jestem ciekawa, który zestaw spodobał Wam się najbardziej? 

PS Jeszcze w tym tygodniu wpis ze stylizacją! :)


blouse - here || jacket - zara || skirt - lidia kalita || bag, heels, necklace - zara

vest - here || pants, heels - zara || blouse - here || bag - paulina schaedel 

t-shirt - plny lala || shorts - h&m || jacket - zara || shoes - converse || sunglasses - ray-ban || bag - paulina schaedel 

dress - here || shoes - zara || bag, necklace - h&m || sunglasses - ray-ban 


PROMOTION ON CHOIES.COM



9 comments:

  1. Bardzo ciekawe zestawy! :)

    ReplyDelete
  2. Masz już coś upatrzonego na wyprzedażach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. może zapoluję na jakieś boyfriendy, bo mam ochotę na kolejną parę :)

      Delete
  3. Fajna torebka z pierwszego zestawu.

    ReplyDelete
  4. Świetne zestawy, częściej wrzucaj takie posty.

    ReplyDelete
  5. świetne propozycje! najbardziej podoba mi się ta ostatnia ;)

    www.annie97x.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zestaw jest świetny! Bardzo elegancki i prosty!

    ReplyDelete
  7. Wszystkie zestawy świetne! Najbardziej podoba mi się ostatni.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete