Sunday, June 22, 2014

BABY BLUE JACKET + BLACK HEELS

Baby blue, czyli pastelowy, słodki błękit najmodniejszym kolorem wiosny i lata. Ta subtelna barwa długo nie musiała mnie do siebie przekonywać. Wiedziałam, że jeśli w mojej szafie ma zagościć ten kolor, musi to być właśnie ramoneska! Świetna alternatywna dla wersji czarnej. Całość jak zwykle minimalistyczna. Czarna baskinka, duża, pojemna torba i piękne szpilki z odkrytą piętą. 

jacket - zara || peplum top - choies || bag -h&m || heels - choies || watch - michel kors || bracelet - by dziubeka



75 comments:

  1. Super dobrane miejsce do stylizacji! Pozdrawiam Cię gorąco :)

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz :) też mam tą torebkę :)<3

    ReplyDelete
  3. Kasiu nie uważasz, że masz źle nałożony róż na policzkach? Wyglądasz jakbyś miała jakieś plamy.
    PS. Nie miało to byc obraźliwe. :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio problem z atopową skórą, dlatego tak wyszło. :)

      Delete
  4. piękna torba! :) I ty ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam.Kasia

    ReplyDelete
  5. mam wrażenie że to wszystko nam już tu pokazywałaś :( jest ok ale trochę nudno, przy twojej figurze możesz trochę pokombinować z fasonami a nie ciągle pokazywać to samo.

    ReplyDelete
  6. Piękna jesteś.

    ReplyDelete
  7. slicznotka! pięknie Ci w tej kurtce, ale ja jakoś nie lubię łączyć srebrnego ze złotym - taka moja schiza ;-) buziaki :*

    ReplyDelete
  8. piękna ramoneska! śliczna bransoletka ♥ cudowne zdjęcia :D

    www.annie97x.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przepiękna jest ta kurtka! ;)

    ReplyDelete
  10. Kurtka i bluzka są świetne! Bardzo podoba mi się taki prosty i klasyczny zestaw!

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz zjawiskowo! :) Śliczna jest ta ramoneska, a ja jak zwykle zachwycam się Twoją figurą! *.*

    ReplyDelete
  12. Piekna stylizacja! Kurteczka mega!

    ReplyDelete
  13. buty i ramoneska to strzał w dziesiątkę !

    ReplyDelete
  14. Great look ! I love the jacket !

    ReplyDelete
  15. bardzo ładny, bardzo klasyczny, bardzo stylowy i - co ważne - pasujący do Ciebie zestaw!
    i kolorystyką i fasonowo :)

    podoba mi się ten blog - przejrzysty, estetyczny, ładne zdjęcia.
    będę wracała!

    ReplyDelete
  16. <333 swietna stylizacja !
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete
  17. szpileczki cudne, bardzo podoba mi się również bransoletka! poza tym zachwycasz urodą i dobrym stylem!

    pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny :)
    Kasia

    ReplyDelete
  18. hej, dziękuję za odwiedziny u mnie i miły komentarz.
    Przejrzałam sobie Twojego i nie powiem, dobre znalezisko;-)

    Dzisiejsza stylizacja jest chłodna w jakiś taki fajny sposób. Może to te zdjęcia, chyba robione w pochmurny dzień.

    Śliczne buty, naprawdę mi się spodobały.

    ReplyDelete
  19. świetna stylizacja :) jest pięknie i klasycznie :) a te torby z h&m są świetne ja mam wersje beżową :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz oraz zapraszam do siebie częściej :*

    ReplyDelete
  20. bardzo ładna stylizacja, lubię baskinki:)

    ReplyDelete
  21. Amazing post !
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. skąd spodnie?:)
    proszę, zrób post o pielęgnacji swoich włosów. są idealne!

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja, Kasiu!!!
    Dziękuję za odwiedziny :D

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam takie stylizacje! I jakie piękne włosy!

    ReplyDelete
  25. ja się do baby blue nie mogę przekonać :(, może muszę trafić na odpowiednią rzecz w której się zakocham :P

    ReplyDelete
  26. Kocham taki minimalizm w świetnym stylu! Genialnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  27. Dziękuję za komentarz u siebie :)
    Piękny zestaw!

    ReplyDelete
  28. Jak zawsze perfekcyjnie kochana!

    ReplyDelete
  29. Ciągle poszukuję czegoś dla siebie w tym kolorze. Twoja kurtka jest genialna!

    ReplyDelete
  30. Stylizacja jest jak najbardziej poprawna, jednak muszę to napisać (i to wcale nie złośliwie) ale strasznie chudziutka jesteś... Pomyśl o zmienię diety na zdrowszą i nabraniu trochę ciałka :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  31. Minimalizm zawsze w modzie, lepszy jest niedosyt, niż przesyt :) Ja to kupuję, bardzo ładnie wyglądasz :) A sandałki i torebka są boskie <3 absolutnie moje klimaty :)

    ReplyDelete
  32. Powinnaś się więcej uśmiechać na tych filmikach, chociaż trochę przybierać pogodniejszy wyraz twarzy... bo bez uśmiechu wyglądasz trochę pretensjonalnie z tą kamienną twarzą. Nic do ciebie nie mam, jesteś ładną dziewczyną i lubię twojego bloga :) i tak jak na zdjęciach to mi nie przeszkadza to na filmiku rzuca się to bardziej w oczy ;)

    ReplyDelete
  33. Oj tak baby blue skradł i moje <3 :)
    Tobie swietnie w tym kolorze, ale wiadomo ładnemu we wszytskim ładnie :)
    Buziaki

    ReplyDelete
  34. Swietna kurtka, super foty i piekna kobietka! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  35. Rewelacja, uwielbiam takie proste, a zarazem idealne zestawy :)

    ReplyDelete
  36. Świetne zdjęcia, teraz czas na filmik! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  37. bardzo mi się podoba ta bluzka z baskinką, ja niestety do tej pory nie znalazłam jeszcze takiej w której bym dobrze wyglądała, ale może mi się to kiedyś uda;)

    zapraszam również do mnie! ;)

    ReplyDelete
  38. Mega look...uwielbiam taki styl
    Zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Rewelacyjne proste,klasowe wydanie:-)-super!

    ReplyDelete
  40. super!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/la-stallasardynia.html

    ReplyDelete
  41. wow! cały zestaw bardzo na TAK! :)

    ReplyDelete
  42. Pięknie :)) zresztą Ty zawsze wyglądasz oszałamiająco, a zarazem skromnie...masz dar Kochana :)

    ReplyDelete
  43. Stylizacja genialna! :)
    Zapraszamy http://aliasonare.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Bardzo fajny zestaw! Masz rewelacyjną figurę ;)

    ReplyDelete
  45. rewelacja!! :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Też za mną chodzi ostatnio ten kolor, skończy się to jakimiś zakupami ;)

    ReplyDelete
  47. love your jacket and top! you look very stunning <3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  48. Fajny blog ;)
    Gdybyś zrobiła post o relacjach z Berlinu, daj znać

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Lovely! Like the jeans!

    xo from Sydney!

    http://vivid-room.com/

    ReplyDelete
  50. elegancki i bardzo przyjemny look :) Czarne dodatki sprawiają, że nie jest "mdło" :) Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  51. uwielbiam Twój makijaż! I Ciebie w baby blue ;) piękna baskinka i buty! ;)

    ReplyDelete
  52. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    obserwacja za obsewacje !
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/read-all-about-it.html nowa notka! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Prosiłabym także o poklikanie w baner sammydress(pierwszy po prawej stronie bloga)dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie znaczy wiele. Z góry dziękuję! :)

    ReplyDelete
  53. ta kurteczka mnie zauroczyła:) wyglądasz pięknie i z klasą:) . ps, obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli też to zrobisz, oczywiście, jeśli Ci się spodoba:)

    ReplyDelete
  54. Super post :) Myślę, że i u mnie niedługo zawita coś błękitnego :)

    Zapraszam do mnie http://wodnekokardy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ta kurteczka jest cudna i już od jakiegoś czasu chciałabym ją mieć!

    ReplyDelete
  56. Świetny look, wszystko mi się tutaj podoba!

    ReplyDelete