Sunday, May 11, 2014

PINK BIKER JACKET + PLNY LALA GOOD LUCK

Ostatnio zamiast być coraz cieplej jest zupełnie odwrotnie. Dzięki niższym temperaturom postanowiłam stworzyć stylizację z wykorzystaniem wełnianej ramoneski, która już nie raz przewinęła się przez cały internet. Mimo to słodkie pastele świetnie wpisują się w wiosenne trendy. Moja propozycja to połączenie pudrowego koloru z bezpieczną czernią, czyli to co lubię najbardziej. Do tego bluzka ze szczęśliwym napisem GOOD LUCK i klasyczne czarne szpilki. 















jacket - stradivarius || shirt - PLNY LALA || bag, heels - zara || bracelets - centro || watch- michael kors




33 comments:

  1. Wyglądasz fantastycznie, a kurteczkę uwielbiam :) Świetny fason i kolorek :) Chętnie sama bym taką przygarnęła :) Bardzo fajny, codzienny look kochana :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  2. Polowałam na tę kurteczkę, ale zawsze kiedy zaszłam do sklepu były same wielkie rozmiary. Śliczna jest :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Super zestaw, ramoneska świetna.

    ReplyDelete
  4. Cudowna stylizacja :) Masz świetne nogi :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Świetna koszulka! :)

    ReplyDelete
  6. świetna torebka i spodnie! <3

    ReplyDelete
  7. Po prostu perfekcyjnie :))) nic dodać, nic ująć :) świetny set!!!!

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyglądasz!! ;))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    ReplyDelete
  9. wyglądasz obłędnie ♥
    zapraszam do mnie - nowy post :*

    ReplyDelete
  10. ramoneska i torba skradły moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion :)

    ReplyDelete
  11. You're outfit is amazing. Love the monochrome look spiced up with a powdery pink jacket.
    so amazing and I'm so glad that I found your blog, because it's amazing! :)

    xx Rebekah of >>>Flirting with Fashion Blog<<<

    ReplyDelete
  12. LALA love ♥
    isabellevogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna całość, wyglądasz super!!!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    ReplyDelete
  14. Dobra stylizacja

    ReplyDelete
  15. Bosko! Kurteczka jest obłędna. Muszę się przejechać i przymierzyć! Szukam właśnie czegoś w tym stylu. Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    ReplyDelete
  16. Śliczny zestaw! Kurteczka jest rewelacyjna!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kurtka skradła moje serce, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś dam rade ją kupić <3
    Obserwuję :))

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz rewelacyjnie :) Kurteczka świetna, ale koszulka genialna, tak się "czaję" na coś z PLNY i nie mogę sie zdecydować :)

    ReplyDelete
  19. śliczny zestaw ;) ale najbardziej podobają mi się włosy, marzę o takiej długości ;)

    ReplyDelete
  20. naprawdę super strój, ramoneska jest śliczna ;)

    ReplyDelete
  21. Kasiu, wyglądasz perfekcyjnie w tym zestawieniu no i w różu oczywiście!:) Jest prosto ale z pazurkiem, dla mnie idealnie :)
    Masz instygujące spojrzenie!:D

    Komentarz piszę dopiero teraz.. W tamtym tygodniu przejrzałam Twojego bloga i jestem zachwycona. Zostaję na dłużej! ♥

    ReplyDelete
  22. Uważam, że makijaż i fryzurę dobrałaś wspaniale!

    ReplyDelete
  23. uwielbiam takie połączenia :)
    www.merydam.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Faktycznie taka kurteczka lata nie zapowiada;p Ale stylizacja sama w sobie elegancka i urocza:) Podoba i się :)

    ReplyDelete