Monday, May 19, 2014

LEOPARD SNEAKERS + BLACK COAT

W modzie motywy zwierzęce albo się lubi, bądź jest się zdecydowanym przeciwnikiem tych wzorów. Z jednej strony elegancja, z drugiej zaś estetyka kiczu. Ja należę do tej pierwszej grupy. Z pośród wszystkich printów lamparcie cętki zawsze zdobywają moje serce. Są one modne w każdym sezonie, niezależnie od trendów. Oczywiście wybierając motywy inspirowane fauną dość łatwo przekroczyć linię pomiędzy kiczem i dobrym smakiem. Wyrafinowany i gustowny wygląd uzyskamy zestawiając prążki z innymi częściami garderoby, w kolarach np. czerni, bieli bądź beżu. Zwierzęce motywy na tyle przyciągają uwagę, iż postanowiłam wybrać je w postaci wygodnych trampek. Stylizacja w minimalistycznym wydaniu, czyli to co kocham! 




leopard sneakers - zara || coat - h&m || bag - zara || necklace - h&m || watch- michael kors





35 comments:

  1. Cudne buty i torebka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja! A Ty jak zwykle piękna :)

    lookdegabrielle.com

    ReplyDelete
  3. nie myslalas o tym żeby zacząć nagrywać na yt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przyszło mi to przez myśl. :)) Raczej nie, ale kto wie :D

      Delete
  4. Na początku trampki zakuły mnie w oczy ale po dłuższej chwili, uważam ze jest idealnie w każdym calu!

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wygladasz slicznie, calosc jest idealna!
    Ja rowniez naleze do pierwszej grupy ;)
    Shadow Of Style

    ReplyDelete
  6. Jesteś bardzo ładna! *.*
    Mam dwa pytania: skąd są spodnie? ile mierzysz? :)

    ReplyDelete
  7. Super :) właśnie chodzą za mną jakieś trampki w panterkę - robią świetne wrażenie nawet przy bardzo prostym zestawie.

    ReplyDelete
  8. sweterek i torba cudowne :)

    ReplyDelete
  9. Ja jestem bardzo sceptycznie nastawiona do tych motywów, raz mi się podobają, raz nie, ale myślę, że dobrym wyjściem jest dać mały element o takim wzorze, aby właśnie nie przesadzić. Osobiście miałam kiedyś bluzkę w cętki, ale jednak nie do końca mi pasowała, choć kto wie, może ją jeszcze wyciągnę z pudła, lubię różnorodność i wzory. I należę akurat do grupy pośrodku. Akurat myślałam, czy nie kupić właśnie butów w panterkę, mimo że właśnie za nią nie przepadam, ale taki punktowy sygnał bardzo mi się podoba. :) Fajnie wyglądają i są w idealnej proporcji do reszty zestawu. :)

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  10. U Ciebie jak zawsze idealnie. Trampki super!

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że tym razem w płaskich butach :)

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjnie wyglądasz, płaszczyk jest idealny :)

    ReplyDelete
  13. blaczego tylko spodnie?!

    ReplyDelete
  14. prześlicznie wyglądasz!!!!! po prostu bajecznie!

    ReplyDelete
  15. Ja uwazam ze cały zestaw jest zbyt smutny jak na tę porę roku. Czekam na coś w zywych kolorach, pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Najchętniej podkradłabym Ci cały zestaw :)

    ReplyDelete
  17. Masz racje w tych motywach jest pewna granicą, którą wiele osób przekracza ( świadomie, bądź nie )
    Najbardziej podoba mi się zegarek i buty !

    www.via-dance.blogspot.com serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz ślicznie :) też mam te trampki i je uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  19. ach dawno mnie tu nie było, cudowny zestaw!:)) to jest 5055 z tego co domniemuję na nadgarstku?:P już mnie przekonałaś do tego modelu <3

    ReplyDelete
  20. Świetne buty! Motyw zwierzęcy nigdy mi się nie znudzi :)

    ReplyDelete
  21. Niby prosto i nic takiego gdyby nie trampki:) Masz racje wzór zwierzęcy wtakij ilości jak u Ciebie wygląda bardzo dobrze i sprawia się w tej sytlizacji wrażenie wyluzowanej osoby , ale z klasą :)

    ReplyDelete